Кол-центр Херсонобленерго
0552-48-06-20, 0552-48-06-06

Споживання електричної енергії здійснюється на підставі договору укладеного між споживачем і енергопостачальником

September 7, 2018

У споживачів електричної енергії прохання надати до «Херсонобленерго» пакет документів для укладання Договору про електропостачання викликало ряд питань. Дійсно, окремі громадяни для уточнення інформації мають заключити з енергопостачальником Договір на постачання електричної енергії.

Нагадаємо, уклавши договір з енергопостачальником, споживачі стають повноправними учасниками взаємовідносин, що виникають в процесі споживання електроенергії. І тільки на підставі договору можна мати відповідні права щодо користування електричною енергією.

Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії (раніше Правил користування електричною енергією), споживання електричної енергії здійснюється лише на підставі договору.

Перший заступник директора комерційного Андрій Столяров зазначив, що враховуючи нововведення у законодавстві, Товариство має актуалізувати інформацію стосовно споживачів електричної енергії. Згідно з новими правилами ринку електроенергії та розпорядчими і нормативними документами, з грудня поточного року компанія повинна розділитися на дві складові частини: окремо постачальна організація та окремо розподільча.

«Для передачі постачальній організації «чистої» бази абонентів ми маємо провести актуалізацію інформації по усім споживачам. За тими особовими рахунками, де у нас відсутні паперові договори та документальні підтвердження факту, що за відповідним особовим рахунком живуть і споживають електричну енергію конкретні особи, для приведення даних до відповідності,  ми відправили листи споживачам з проханням надати таку інформацію.

Надалі, при розділенні компаній, зі споживачами буде укладено два договори. Вони будуть оформлені через публічну форму, але у базі розподільчої компанії та постачальної компанії повинна бути оновлена інформація, про те, що компанія співпрацює з відповідним споживачем, який живе за певною адресою і споживає електричну енергію.

Якщо це буде не так, то тоді не зрозуміло хто платить гроші, хто затримує оплату. До моменту, поки оплата проводиться, нібито проблем не виникає: є особовий рахунок, є споживання, покази лічильника і сплачуються кошти – все добре. Як тільки наступає момент проблем у взаємовідносинах, - не прийшла оплата, неправильно зняли покази і відразу виникають проблемні питання, - вирішувати їх у правовому полі стає досить складно, оскільки ми не розуміємо чи спілкуємося ми із власником.

Якщо не буде оновленої інформації та не буде укладено відповідні договори, є припущення, що можливо доведеться пройти процедуру відключення від електричних мереж. Тому ми чесно і відкрито кажемо споживачам про необхідність актуалізації інформації», - прокоментував ситуацію Андрій Столяров.

Стосовно субсидій та пільг заступник директора комерційного пояснив наступне:

«Субсидії і пільги будуть нараховуватися тільки виключно постачальнику універсальної послуги. І всі ті побутові споживачі, які заключили публічні договори, будуть мати можливість працювати по субсидії. Тому наголошую іще раз: до моменту розділення і переходу на новий балансуючий ринок потрібно привести у відповідність взаємовідносини абонентів з АТ «Херсонобленерго»».

Акціонерне товариство «Херсонобленерго» дякує за розуміння та сподівається на співпрацю.

Нагору